Remont i udostępnienie wieży zabytkowego kościoła pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w Lęborku w trybie zaprojektuj i wybuduj
POSTĘPOWANIE ROZSTRZYGNIĘTE
Wpłynęła jedna oferta.
Informacja o wybranym wykonawcy:
Usługi Ogólnobudowlane Andrzej Rulis, 83-340 Sierakowice, Jelonko 12
Oferta wpłynęła 27.02.2020 r. godz. 9:05
Cena oferty: 1 434 795,00 zł brutto
Zamawiający w dniu 20.02.2020 r. zmienił treść ogłoszenia w niżej wymienionych punktach:
- Termin składania ofert
- Miejsce i sposób składania ofert
- Załączniki (dodano załącznik pn. Zmiana treści zapytania ofertowego (I))
- Sytuacja ekonomiczna i finansowa
- Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania pn.: „Remont i udostępnienie wieży zabytkowego kościoła pw. Najświętszej Maryi Panny Królowej Polski w Lęborku” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 KONWERSJA, Działanie 8.3 Materialne i niematerialne dziedzictwo kulturowe, którego zakres określony jest w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 5 uszczegółowiony w niniejszym zapytaniu, Postanowieniu PKW PSP Załącznik nr 13 oraz Decyzji PWKZ Załącznik nr 12
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przebudowę schodów wewnętrznych i poziomów wieży,
- renowację i przebudowę podstawy dzwonów,
- przebudowę mechanizmu zegarów na cztery oddzielne zsynchronizowane,
- restaurację istniejących organów z wykonaniem obudowy przeziernej w celu ich ekspozycji,
- remont zaplecza sanitarnego i salki przykościelnej w celu dostosowania na przechowalnie bagażu i szatnię dla zwiedzających ekspozycję,
- wykonanie instalacji elektrycznej, alarmowej ppoż, antywłamaniowej i monitoringu.
- wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- wykonanie tynkowania i malowania wnętrza wieży
2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej i kosztorysowej na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego oraz poniższego uszczegółowienia, w tym:
2.3.1. Projekt budowlany – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013. 1129) – 5 egz.;
2.3.2. Projekty wykonawcze – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013.1129) – 5 egz;
2.3.3. Przedmiary robót – 5 egz.;
2.3.4. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku, gdy jej opracowanie jest wymagane – 5 egz.;
2.3.5. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U.2013.1129) – 2 egz.
2.3.6. Kosztorys inwestorski – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym (Dz. U. z dnia 8 czerwca 2004 r. Nr 130, poz. 1389) – 1 egz.;
2.3.7. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy – 5 egz;
2.3.8. Wszystkie opracowania wymienione w powyższych punktach muszą zostać dostarczone Zamawiającemu również w wersji elektronicznej w ogólnodostępnym formacie (np. pdf, opisy np.
w doc) – w 2 egz. (2 CD).
2.3.9. Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z właściwych przepisów;
2.3.10. Uzyskanie pozwolenia na budowę;
Budynek podlega ochronie konserwatora zabytków.
- Zapytanie ofertowe261 kB
- Załączniki nr-1-3 do Zapytania ofertowego164 kB
- Projekt umowy Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego241 kB
- Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego482,5 kB
- Pismo Konserwatora Zabytków Załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego962,04 kB
- Harmonogram Załącznik nr 7 do Zapytania ofertowego i nr 1 do umowy114 kB
- Zdjęcia Załącznik nr 84,84 MB
- Rysunki Załącznik nr 92,06 MB
- Zobowiązanie podmiotu trzeciego Załącznik nr 10 do Zapytania ofertowego140,5 kB
- Wykaz osób Załącznik nr 11 do Zapytania ofertowego128 kB
- Decyzja PW KZ Organy Załącznik nr 12 do Zapytania ofertowego3,41 MB
- Postanowienie PKW PSP Załącznik nr 13 do Zapytania ofertowego4,14 MB
- Zmiana treści Zapytania ofertowego197 kB
Zamów intencję mszalną przez internet wybierając wolny termin z kalendarza. Rezerwacji można dokonywać już teraz na okres od 01.01.2025 do 31.08.2025 pod tym linkiem Internetowa rezerwacja intencji mszalnej w parafii N.M.P. Królowej Polski
Zwracamy się do wszystkich ludzi dobrej woli o pomoc w przeprowadzeniu koniecznych prac remontowych naszej zakrystii.
Wsparcie można przekazywać na konto: BS Rumia, oddział Lębork 24 9324 0008 0004 9940 2000 0010
Z góry dziękujemy za wszelką okazaną pomoc. Bóg zapłać.